Adverteren kan je ook op andere websites. Meer nog: Google Display geeft je de mogelijkheid om jouw advertenties te plaatsen op de websites waarop jouw doelgroep zit. Conversal ondersteunt je bij het slim gebruiken ervan.
Het Google Display Network bestaat uit miljoenen websites die Google advertenties laten zien. Door slim gebruik te maken van de aangesloten websites, kan je focussen op die websites die populair zijn bij jouw doelgroep en/of die aansluiten bij jouw product of dienst. Zo komt je boodschap binnen bij potentiële klanten terwijl ze hun favoriete website checken, hun mails lezen of mobiele apparaten of apps gebruiken. Je kan ook aangeven op welke websites jouw advertenties net niét mogen verschijnen en welke doelgroepen je zeker niet wil targeten. Wereldwijd bereikt het netwerk meer dan 90% van alle internetgebruikers.
De online marketeers van Conversal dokteren met plezier jouw strategie voor Google Display advertenties en campagnes uit. Daarbij maken ze gebruik van de targetingopties die ervoor zorgen dat jouw boodschap op het juiste tijdstip en op de juiste plekken bij jouw potentiële klanten terecht komt. Hiermee definiëren ze de doelgroepen, die zowel nieuwe als bestaande klanten kunnen bevatten. Want ook mensen die eerder al eens een aankoop bij jouw bedrijf deden, kan je via Google Display stimuleren om dat opnieuw te doen.
Contacteer ons voor een vrijblijvende kennismaking rond jouw online marketing.
Je kan op verschillende manieren adverteren en campagnes opzetten:
Slimme doelstellingen voor advertenties kiezen is één, weten of je ze effectief bereikt is twee. Voor dat laatste is Google Ads een handig instrument. Daarmee wordt duidelijk:
Contacteer Conversal voor een vrijblijvend voorstel.
Genereert jouw website veel bezoekers? Mooi! Maar nog mooier is dat je de moeite die je daarvoor deed dubbel laat renderen. Dat kan door bezoekers te verleiden om nog een terug te keren en dat kan met remarketing binnen het Google Display Netwerk. Wat is zoal mogelijk?
We hebben het hier over de uitgebreide mogelijkheden van Google Display, maar ook webdesign en copywriting helpen om je advertenties succesvol te maken. Vanuit Display advertenties link je immers naar een landingspagina en het is erg belangrijk dat die écht goed is. Daarom moet die landingspagina snel en makkelijk te vinden zijn. Onderschat dus het belang niet van een landingspagina die goed opgebouwd én geschreven is.