Bij Conversal houden we van transparantie. Duidelijke offertes, goede afspraken omtrent oplevertermijnen en een vaste bepaling van een “scope” waar we een vaste prijs voor geven. Zowel wanneer we een nieuwe website maken als wanneer we een marketingcampagne starten proberen we dit principe toe te passen.
Echter kunnen we niet voor elke opdracht inschatten hoeveel werk iets zal zijn. Dit is vaak het geval bij:
Voor zo’n opdrachten gaan we steeds in regie werken. Dat betekent dat we voor deze opdrachten via timelogs onze gewerkte tijd bijhouden en dit maandelijks aan jou factureren. Je betaalt dus het aantal werkuren maal het uurtarief.
In principe zijn onze werkuren altijd “billable”, behalve wanneer het gaat om:
Het is tegenstrijdig om een exacte inschatting te vragen voor regiewerk. De reden dat we kiezen om een taak “in regie” te doen is immers omdat de werklast moeilijk inschatbaar is.
Indien gewenst kunnen we wel een grootorde geven van de tijd die we verwachten hieraan te besteden. We geven dan een ruim tijdsvork mee waarin we verwachten te eindigen. Echter kunnen we hier geen garanties over geven, het kan ook iets minder of iets meer werk uiteindelijk zijn.
Onze standaard uurtarieven voor “ad hoc” werk zijn in 2024 als volgt:
Je krijgt maandelijks samen met jouw factuur een aparte bijlage met hierin de timesheets. Wens je korter op de bal te spelen kunnen we eventueel een dashboard beschikbaar maken zodat je quasi “real time” kan opvolgen welke werkuren in regie gepresteerd worden.
Tip: Vraag jouw unieke Timelog URL aan via support.conversal.be en sla deze op bij jouw favorieten!
Wij factureren in het begin van de maand (meestal op dag 2 of 3) al het regiewerk dat de voorgaande maand is gepresteerd. Naast de factuur is er een bijlage met duidelijke timesheets.
Heb je vragen omtrent bepaalde lijnen op deze factuur? Via [email protected] kan je altijd meer uitleg vragen.
Dat kan! Via onze Conversal Credits kan je op voorhand een bepaald bedrag aan werkuren aankopen. Deze komen dan op jouw account te staan en kunnen vervolgens binnen het jaar worden geconsumeerd. Bovendien krijg je 2% korting contant op deze aankoop waardoor je dus minder betaalt.
Wens je hier graag een beroep op te doen? Vraag dit even aan aan onze support dienst.