fbpx

Infosessie: 12 tips en tools voor Online Marketing

Tijdens deze interactieve sessie deelt Jens De Roeck twaalf essentiële tips en krachtige tools die je helpen je online marketingstrategie te verbeteren.

Op zoek naar praktische inzichten waarmee je direct aan de slag kunt? Schrijf je dan nu in! Nadien volgt nog een netwerk drink met de andere aanwezige ondernemers.

  • Datum: Woensdag 20 november
  • Tijd: 19u – start presentatie, 20u30 – netwerkdrink
  • Locatie: Conversal HQ, Boekhoutstraat 121 – 1790 Affligem
  • Prijs: Gratis, maar plaatsen zijn beperkt tot 10 personen. Schrijf je snel in!

Schrijf je nu in

Conversal
Jens De Roeck
Marketing Manager & Managing Partner

Jens De Roeck is Managing Partner en Marketing Lead bij Conversal. Met jarenlange ervaring in digitale transformaties helpt hij bedrijven hun online strategieën te analyseren, adviseren en bijsturen voor optimale resultaten.

Schrijf je vandaag nog in en geef je online marketing een boost!

Wat kan je verwachten?

  • Praktische tips: Leer de beste strategieën om je online zichtbaarheid te vergroten en meer verkeer naar je website te trekken.

 

  • Handige tools: Ontdek onmisbare tools die je marketinginspanningen optimaliseren en je productiviteit verhogen.

 

  • Succesvolle voorbeelden: Laat je inspireren door casestudies van bedrijven die dankzij Conversal hun online marketing succesvol hebben verbeterd en sterke resultaten hebben behaald.

 

  • Netwerkmogelijkheden: Ontmoet gelijkgestemde ondernemers en professionals tijdens het netwerkmoment.

Welke tips en tools komen er allemaal aan bod?

Online marketing is een steeds veranderende discipline. De bekendere methodes om in uit te blinken zoals SEO, SEA, social ads, daar zijn we met Conversal intussen al expert in geworden. Voor de meeste van onze klanten zijn deze termen niks nieuws. Maar er zijn nog andere tools die minder bekend zijn, maar daarom niet minder krachtig. Een overzichtje van zulke tools die tijdens de presentatie zullen besproken worden.

Google Trends

Gebruik Google Trends als alternatief voor marktonderzoek.

Microsoft Clarity

Gebruik tools zoals Microsoft Clarity om inzicht te krijgen in klikgedrag

Leadinfo

Overweeg Leadinfo om een meerwaarde te geven aan de salesfase

533