fbpx

Live To Travel

Ben jij gebeten door de travelbug? Dan laten we je graag kennismaken met misschien wel jouw ideale reispartner: Live To Travel. Dit reisbureau heeft een uniek aanbod en voor ieder wat wils.

Een avontuurlijke safari in Afrika, culturele ontdekkingstocht in Azië of luxe strandvakantie in de Caraïben? Live To Travel heeft het allemaal! Samen met Conversal vernieuwde zij hun branding, brochure en website.

De uitdaging
  • Nieuw, uniek logo
  • Vernieuwde brochures
  • Gebruiksvriendelijke en snellere website
Onze aanpak
  • Ontwerp van een neutrale, solide branding
  • Brochures met aandacht voor hoogwaardig beeldmateriaal en kaarten
  • Webdesign op maat
Het resultaat
  • Originele logo-animatie als introductie
  • Eerste prijs voor 'Beste Brochure' tijdens de Travel Awards
  • Uiterst gebruiksvriendelijk backend platform van de nieuwe website
Nieuwe website Live To Travel

De uitdaging

Live To Travel stond voor een uitgebreide vernieuwing, inclusief een frisse merkidentiteit, moderne brochures en een geoptimaliseerde website. De kernwaarden van het bedrijf moesten hierbij centraal staan: een uitstekende klantenservice, een gepersonaliseerde aanpak en een uitgebreide kennis van de bestemmingen.

LTT logo

Onze aanpak

Onze samenwerking met Live To Travel begon met het creëren van een uniek, bestemmingsneutraal logo en branding die hun uitgebreide expertise en ondersteuning symboliseert. Deze rebranding kwam daarna helemaal tot zijn recht in hun tweetalige brochures en op hun gloednieuwe website, na grondig onderzoek naar hun doelgroep en concurrentie. Tot slot bieden we Live To Travel een uiterst gebruiksvriendelijk backend platform dankzij de ontwikkeling in Statamic, een PHP-Laravel CMS.

Live To Travel brochures

Het resultaat

Al zeggen we het zelf, we zijn erg trots op de nieuwe merkidentiteit van Live To Travel! Zo beschikken ze nu over een heel nieuw merkimago dat op veel positieve reacties kon rekenen. Hun vernieuwde brochures (die ondertussen zelfs bekroond zijn) zijn zowel visueel aantrekkelijk als informatief, waardoor de merkbekendheid en het vertrouwen zijn verhoogd. Daarnaast is de geoptimaliseerde website van Live To Travel nu sneller, gebruiksvriendelijker en kan hij makkelijk worden aangepast, wat heeft geresulteerd in een hogere boekingsgraad en een verbeterde gebruikerservaring.

533