Wil je meer klanten bereiken en je merkbekendheid exponentieel verhogen? Kies dan voor videomarketing! Video is een heel krachtig medium en ideaal om te delen via de verschillende sociale media kanalen. Niet zo verwonderlijk dus dat meer en meer ondernemers bedrijfsvideo’s gebruiken om hun boodschap bij hun doelgroep te brengen.
Het concept achter video marketing is best simpel: je zet video’s in als middel om jouw merk, product of dienst in de kijker te brengen. Als het even kan levert dat een boost in naamsbekendheid en uiteraard extra verkoop op. Je kan video marketing inzetten op verschillende online kanalen, van jouw website tot sociale media. Enkele voorbeelden van videomarketing:
Door je bedrijf en de mensen achter je producten en diensten te tonen krijgt je imago een persoonlijke touch. Dat schept vertrouwen bij klanten.
Laat je klanten aan het woord over hun ervaringen met jouw onderneming. Zij hebben uiteindelijk het eindoordeel!
Een leuke boodschap om te delen met jouw volgers? Van idee tot productie kan je bij Conversal terecht.
Verlies geen tijd meer met instructies geven. Met een instructievideo komt elke uitleg klaar en duidelijk over. YouTube is vandaag de meest gebruikte handleiding.
Een openstaande vacature op een originele manier delen en tegelijk jouw onderneming in de kijker zetten?
Zet je Facebookpagina in de kijker. Dit is het eerste wat een potentiële klant te zien krijgt.
Video is een van de meest visuele en interactieve manieren om een boodschap bij je doelpubliek te brengen. Video marketing is dan ook veel meer dan klassieke reclamefilmpjes, het biedt je de mogelijkheid om (potentiële) klanten kennis te laten maken met je zaak, je producten en diensten. En door een ruim bereik bouw je aan de naamsbekendheid van je bedrijf.
Video heeft heel wat voordelen ten opzichte van andere marketing technieken. Dat maakt het extra interessant om met video marketing aan de slag te gaan. Wil je er meer over weten? Onze online marketeers vertellen je er alles over!
De prijs van video marketing hangt af van verschillende factoren: hoeveel video’s je wil verspreiden, of je met animatie, met echte acteurs of met eigen medewerkers werkt, hoelang je videoboodschap is en via welke kanalen je ze (betalend) wil verspreiden. Conversal heeft 3 videomarketing pakketten ontwikkeld zodat jij precies weet hoeveel videomarketing voor jou kost en wat je van ons mag verwachten, zonder vervelende extra kosten nadien.
Wil je alles uit je videomarketing halen? Kies dan voor Conversal als professionele partner. Onze marketeers weten precies hoe ze jouw bedrijf in the picture moeten zetten!
Meer dan 600 klanten gingen jou voor op weg naar succes. Daar heb je meteen onze belofte; wij komen koste wat kost tegemoet aan jouw noden. Dat doen we met de juiste strategie, planning, uitwerking en opvolging.
Om alles uit je videomarketing campagne te halen is het belangrijk dat je het kanaal kiest waar jouw klanten actief zijn. Soms is dat maar één kanaal zijn, maar meestal gaat het om een mix van kanalen. De digital marketeers van Conversal helpen je graag op weg! Samen met jou gaan we na welke boodschap je wil brengen en welk kanaal daar het meest geschikt voor is.
Maar video sluit ook heel goed aan bij mailings die je naar (potentiële) klanten stuurt. Gebruik je een link naar een video in je mail dan wordt daar veel vaker op doorgeklikt dan wanneer je naar andere content verwijst. Een video boodschap gebruiken in een mailing is dus een goed idee.
Wij hebben reeds knappe testimonial-, vacature- en bedrijfsvideo’s ontwikkeld. Benieuwd naar onze andere video projecten? Neem zeker eens een kijkje bij video.
Ook voor jouw nieuwe webshop is video een perfecte aanvulling. Je kan heel wat meer vertellen over je product en je klant krijgt een beter idee over wat hij koopt. Met een productvideo schep je een reëel beeld over je producten, dat zegt veel meer dan traditionele productfoto’s.
Bij Conversal weten we hoe we jouw bedrijf, producten en diensten in de kijker moeten zetten met originele video marketing.